مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-26اقتصادي

چند نکته درباره دروغ قایم باشک تحریم نفتی آمریکا با ایران 


هر چند تحریم های یکجانبه نفتی و بانکی آمریکا علیه ایران ضرباتی جدی بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرده اما افزایش فروش نفت به خاطر شکست سیاست های تحریمی است نه ناشی از توافق نانوشته چندان که برخی محافل در امریکا ادعا می کنند.

- هر چند تحریم های یکجانبه نفتی و بانکی آمریکا علیه ایران ضرباتی جدی بر پیکره اقتصاد کشور وارد کرده اما افزایش فروش نفت به خاطر شکست سیاست های تحریمی است نه ناشی از توافق نانوشته چندان که برخی محافل در امریکا ادعا می کنند.

  عصرایران؛ مازیار آقازاده- در روزها و هفته های گذشته گزارش های چندی از سوی برخی شرکت های رصد بازار نفت درباره افزایش قابل توجه فروش نفت ایران و رسیدن صادرات نفتی ایران به نزدیکی دوران پیش از تحریم مخابره شده است.

  پس از اینکه چند گزارش از سوی نهادهای بین المللی درباره افزایش فروش نفت ایران در بازار جهانی به رغم تحریم های آمریکا منتشر شد، محافل آمریکایی در واکنش، با انتشار گزارش هایی بدون سند و مدرک می خواهند به گونه ای القا کنند که گویی این افزایش حاصل اراده آمریکاست و دولت آمریکا در توافقی نانوشته با ایران چشم خود را به اجرا و اعمال تحریم های نفتی ایران بسته است!   اما این خبرسازی ها دروغی بیش نیست و دلایل آشکار و غیرقابل تردیدی دارد که ایالات متحده آمریکا به هیچ وجه از راهبرد فش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته درباره دروغ قایم باشک تحریم نفتی آمریکا با ایران 

چند نکته درباره دروغ قایم باشک تحریم نفتی آمریکا با ایران